diumenge, 13 de febrer del 2011

114 GR92 SITGES VILANOVA I LA GELTRU 260111

Avui acabarem una part del GR92 que ens va quedar pendent, SITGES - VILANOVA, l’aproximació des del Bages la fem per la Crta C55 fins a Martorell on ja ens incorporem a l’AP 7 fins a Vilafranca del Penedès, sortida 29, i empalmem amb la Crta C15, fins a Vilanova, on ens dirigim a l’Estació del Ferrocarrils (Plaça Eduard Maristany) hi ha un bon Pàrquing públic però molt ple, aconseguim aparcar el cotxe.

Ara ens hem de trobar amb el Gironins i l’Osonenc, gràcies als mòbils ens assabentem que ells venen per les Rondes de Barcelona i que estant parats en un gran embús. L’hora de trobada era a les 10 del matí, per lo que decidim agafar el tren i anar cap a Sitges, ells en lloc de venir a Vilanova ens quedaran a l’Estació de Sitges, en trobem a les 11 del matí a Sitges (tots els problemes solucionats)

Sortida de la Estació de Sitges:

11:15 Ens dirigim cap a la Plaça de l’Església, passant pel C/ Major. Baixem les escales que ens deixen al començament del Passeig marítim.

11:23 Fem la foto de grup i anem resseguint el passeig sense cap problema d’orientació fins arribar al final del mateix,

12:00 Uns 100 m després de l'Hotel Terramar es baixa a una platja de pedres, aviat es creua la Riera de Ribes i es continua ran de mar

12:17 Ja estem al costat de les vies del tren que no deixarem fins arribar a Vilanova.

12:30 Punta de les Coves

12:55 Punta Grossa. Tot el camí esta totalment fresat i no tenim cap problema per seguir-lo, tot i que a cada una de les Puntes que anem trobant el camí no ens hi porta per lo que anem fen dreceres.

13:15 Punta Llarga, estem a l’entrada de Vilanova.

13:17 Carrer ja totalment asfaltat, amb lleugera baixa que ens porta a

13:34 A l’església de Sant Cristòfol

13:47 Estem davant del Port i fen un gir de 90 graus ens endinsem per la Rambla de Vilanova fins arribar a la Plaça d’en Eduard Maristany Estació del Ferrocarrils on tenim el cotxe.

13:55 Estació de Vilanova.

Avui hem quedat d’anar a fer una Xatonada, per recomanacions del nostra conegut Antonio ens trobem tots al Restaurant El Purgatori, situat a la plaça del Castell de Geltrú. Tenim el Restaurant tancat per nosaltres, millor dit, obert per a nosaltres ja que no tenen obert pels dinars. Una bona xatonada, amb varietat de Truites i regat amb vi i cava.

Avui érem en Francesc Blanch, Josep Casafont, Josep M Clarà, Josep Junyent, Manel Parareda, Ramon Pous, Miquel Pujols, la Roser i en Josep Samsó.

Si voleu baixar el track: cliceu

La fitxe tècnica des de Wikiloc:

i si voleu més detall de Wikiloc: cliceu