dijous, 11 d’agost del 2011

140 VILADRAU LA SALA 10082011

Aproximació, des de Manresa la fem per l’eix transversal C-25, fins a coll de Revell, a on ens esperen, en Manel i en Ramon.

D’aquí agafem la carretera GI-520 fins al poble de Viladrau, el passem en direcció a Vic i a 1 km mes o menys trobem el restaurant la Solana, deixem els cotxes, ens posem les botes i mans a l’obra.

9:54, comencem a caminar tot seguint un track, que la veritat no ens va servir de gran cosa, ja que en Ramon Pous es coneixedor de la zona i ens vam aprofitar de la seva experiència.

Agafem una pista just a l’altre constat de la carretera, travessem la riera major, passem al costat de la Font de L’avi i continuem per una pista ampla, fins a trobar un reixa metàl·lica, a partir de qual no es pot circular amb cotxe.

Continuarem fins a la Km. 2,5, moment en que deixem la pista i ens enfonsem fins arribar a la Riera de la Sala.

Després de creuar la riera a les 10:50 arribem a la casa de la Sala, casa fortificada i que havia sigut residència d’en Serrallonga.

Desprès de veure la masia i fer les fotos de rigor, agafem un camí en direcció sud est, per dirigir-nos a la masia de Can Gat, abans però ens vam acostar a la font dels Avellaners, per cert situada en un entorn molt bonic, espai tot cobert d’avellaners i castanyers. Aquí vam veure una aturada de 15 minuts vam beure aigua fresca, i vam fer un mos per recuperar energies.

A les 11:49, i 5,2 km. vam arribar a la masia de Can Gat, per cert no ens van deixar passar, els que coneixen l’historia van parlar que era d’un General o familiar!!!!!.

D’aquí agafem un camí que ens portaria fins a l’Ermita de la Mare de Deu de l’Erola.

A les 12:00 i 6,2 Km. arribem a l’ermita, punt mes llunyà de la sortida d’avui, a sobre nostre ens queda Sant Segimon. Aquí fem la foto de grup i emprenem la tronada, entre frondosos castanyers.

A les 12:35 i 7,1 Km arribem a can Bosc, amb una font d’aigua molt fresca i bona.

A partir d’aquí vam accelerar la marxa, ja que vam trobar un caminaire de Roda de Ter i li anava molt el ritme tipus Miquel.

Ja no vam parar fins a que el caminaire, va arribar al lloc a on tenia el cotxe i vam fer un xic de trampa, ja que alguns varen aprofitar per anar fins al lloc a on teníem nosaltres els vehicles.

A les 13:20 i 10,5 km. acabem la ruta i aprofitem l’avinentesa d’estar a prop d’un restaurant i ens quedem a dinar.

Components, Josep Casafont, Josep Junyent, Manel Parareda, Miquel Pujols i Ramon Pous.

Si voleu baixar el track: cliceu

La fitxe tècnica des de Wikiloc:

Si voleu més detall des de Wikiloc: cliceu