dissabte, 10 de novembre del 2012

204 – VILADRAU – CASTANYER DE LES NOU BRANQUES – VILADRAU (Sortida Circular) 07-11-12

L’aproximació des de Sant Feliu de Guíxols, la fem per la C-25 sortint al Coll de Revell i agafant la GI-520 que ens porta fins a Viladrau, on ens trobem a les 9 h. davant l’Ajuntament, al Passeig de la Pietat, amb en Casafont i en Samsó que han vingut pel costat de Vic. El dia, encara que fred, es molt seré i clar.
09,30 – (827 m.) – Comencem a caminar passeig de la Pietat amunt i seguim pel passeig de Ramón Bofill fins al final del poble on hi ha la Font del Sot de Can Rosell.
09,45 – (874 m.) – Agafem una pista cap a l’esquerra “Sender del Castanyer de les nou branques” que ens fa passar per la Font del Ferro i la del Noi Gran.
09,53 – (933 m.) - Seguim  el camí que hi ha al costat de les fonts que ens torna a portar a la pista forestal a on girem a la dreta i passem pel davant del mas El Marti (957 m.) i la seguim fins el mas La Vila.
10,20 - ­(906 m.)  - Continuem la pista fins arribar al “Castanyer de les nou Branques” que val la pena veure’l.
10,35 -  (860 m.) – Deixem el Castanyer i continuem la pista passant pel davant del mas l’Aramany i arribem al mas El Pujol de la Muntanya on segons el track que portàvem havíem de passar pel mig i continuar per la pista, però la masovera no ens ho va permetre i vam haver d’agafar un camí que ens va fer fe una volta i ens va despistar una mica.
11,36 – (941 m.) – A l’agafar el nou camí, el Pujol ens queda a la nostra Esquerra i aquest camí, al final se’ns converteix en un corriol que per sort ens torna a una altra pista que més endavant es bifurca i la de l’esquerra que és la que agafem s’acaba.
11,45 – (947 m.)  - Abans de que s’acabi aquesta pista, a l’esquerra hi ha un corriol que agafem i passats uns 500 mts. travessem el Torrent del Purgatori i tot just travessat, agafem el corriol de la dreta que va paral·lel al torrent i el seguim fins que deixem al que trobem a la dreta i al cap de poc tros el que trobem a l’esquerra ens porta fins un camí més ampla que seguim uns 300 mts. i prenem a la dreta un altra corriol que gaire bé no es veu i que ens duu, passant pel pla d’en Cendra i la Jaça dels Molins, fins el mas Els Molins.
13,50 – (756 m.) – Seguim el camí que, ja prop de Viladrau ens fa travessar el Torrent de Coll Pregon i tot seguint en paral·lel la Riera Major, ens porta a travessar-la just a l’entrada del poble.
14,15 – (776 m.) – Entrem al poble de Viladrau per l’Avinguda del Montseny que seguim a mà Esquerra fins a trobar la GI-520; trenquem a la dreta per la Carretera de Vic fins arribar davant l’Ajuntament al Passeig de la Pietat que é son tenim els cotxes.
14,35 – (827 m.) – Fi de la Sortida.

Avui érem en Lluis Barbé, en Manel Parareda, en Josep Casafont, en Josep Samsó, i en Francesc Blanch.
Total recorregut 11,91 Km. amb un desnivell acumulat de 419 mts.

Si voleu baixar-vos el track: cliceu

La fitxe tècnica des de Wikiloc:

més detall des de Wikiloc: cliceu

Un resum de le fotografies:

i la galeria de totes les fotos: cliceu