dissabte, 21 de juny del 2014

282 Sant Gregori Sant Grau 110614

282 - SANT GREGORI SANT GRAU 110614

Aproximació, des del Bages per la C-25 fins al final per agafar la N-II a l’altura de Caldes de Malavella i continuem per entrar a la AP 7, fins a la sortida de Salt per continuar N-141 fins a Bascanó, tenim l’intenció de crear el Ter per anar a Sant Gregori però ens informen que el pas esta tallat per lo que hem de tornar enrere per anar a buscar la GI-531 i així arribar a Sant Gregori.
Els de la Costa, en aquest cas en Manel que ve sol des de Sant Feliu de Guixols, surt per la C-65 fins a l’altura de Sta Cristina d’Aro on continua per la C-31 per retrobar la C-65 a l’altura de Llagostera. A Cassa agafa la C-25 fins a empelmar amb la N-II i l’AP 7 i a l’altura de Salt sortir per continuar per la N-141 fins a Bascanó i consegueix passar el Ter, per trobar-nos ja tots a Sant Gregori.
L’esmorzar l’hem fet a Sant Gregori, ara ja tornem a agafar els cotxes passem per la zona esportiva i continuem fins el Veïnat de Argeleguet on deixem els cotxes.

10:17 h. - 144 mts, - 0,000 Kms. Sortim per pista forestal, passem pel costat de Can Corominas i anem enfilant amb lleugera pujada.

11:17 h. - 336 mts. - 3,142 Kms. Ens trobem en una cruïlla que agafarem a la tornada per no fer-ho pel mateix camí.

11:38 h. - 415 mts. - 3,894 Kms. Després d’un tram per pista i després per corriol, retrobem la pista. Aquí tenim dues opcions, continuar per la pista fins al cim o fer-ho per el corriol que tenim davant, uns opten per la pista i els altres pel corriol (el tracks es pel corriol)

11:49 h. - 496 mts. - 4,252 Kms. Amb 11 minuts s’ha fet un desnivell de 80 mts. amb menys de 350 mts de distància, lo que dona una idea del fort pendent que hi ha. Som el cim de Sant Grau, vistes fantàstiques.

12:21 h. - 415 mts. - 4,918 Kms. Baixem per la pista forestal i de nou tornem a ser el punt que havíem agafat el corriol de pujada, continuem per on hem pujat.

12:32 h. - 336 mts. - 5,722 Kms. Cruïlla per la que hem passat al pujar, ara però deixarem la pista cas a l’esquerra, havíem vingut per l’altre canto.

12:56 h. - 150 mts. - 7,485 Kms. Hem donat molta volta en la baixada, però ara ja estem en la pista asfaltada que seguirem.

13:04 h. - 122 mts. - 8,073 Kms. Veïnat de l’ església.

13:13 h. - 116 mts. - 8,746 Kms. Castell de Sant Gregori.

13:26 h. - 109 mts. - 9,756 Kms. Final de la sortida.
Avui erem en: Joan Barniol, Josep Casafont, Josep M Clarà, Manel Parareda, Miquel Pujols i Josep Samsó,

Avui tenim reservada taula a Can Roca (pares del germans Roca) i ens serveixen un bon dinar amb una bona relació qualitat preu,

Si us voleu baixar el track del Avifont: cliqueu

La fitxa tècnica des del Wikiloc, per Avifont:

Si voleu més detall des de Wikiloc per Avifont: cliqueu

La galeria de fotos a. Picasa